Desperata husfruar

Dagens stora ämne är desperata husfruarna... ojojoj va alla kvinnor längtar efter dessa underbara tisdags kvällar. Detta är det som gör att en tisdag inte alls känns speciellt jobbig:)
Jag längtar som en tok tills helgen då man ska få åka iväg å träffa underbara vännerna. En helg i stockholm med emma, sofia och therese.. Underbart!
Får hoppas på en bra uppdatering efter helgen.
Va förresten å träffade Freddan och Sofia  i lördags, trevligt.. Dock blev det bara en snabb sväng men kul å träffa freddan (fia me såklart) men freddan har jag inte träffat på, ja jag överdriver nog inte om jag säger 2 år?!
På magen fronten står det still. Eller ja, det har gått ett par dagar nu då man inte känner sig gravid alls, man känner helt enkelt ingenting.. Skönt på ett sätt men man vill ju känna:)
Magen står dock inte still.. Känner mig mer och mer som en flodhäst.
Nu ska jag passa på å kramas med min man lite grann innan jag ska ha tv:n för mig själv.. Sen blir jag borta ons, fre, lör och sön denna vecka från han så har lite att kramas in......

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :