Babyboom

Har under den senaste tiden fått reda på en hel hög med tjejer som ska ha barn i samma veva som jag... Vet 4 st i karlskoga som ska ha med bara någon veckas skillnad från mej, känner tyvärr inte någon av dem speciellt väl så det blir väl inga playdates där inte:)
Eller en tjej känner jag ju väl, har en tjej på jobbet som har bf 10/3.. så vi kan säkert hänga på lite barnvagnspromenader ihop:) haha..
Sedan idag såg jag på fb att det var två stycken ifrån viken som skulle ha 18/3 och en till bara 2 veckor innan... Shit, verkar va populärt att skaffa barn just nu...
Skönt det känns att hänga med då i samma veva:) haha...
Ingen från jkpg som är på gång?? ;)
Jag mår bra och magen mår bra... Den bara växer så det knakar...
Idag har jag och min kära varit till badhuset i kristinehamn för å testa det nyöppnade, var tyvärr en besvikelse och inte alls så bra som man trodde... Men vi bubbla lite bubbelpool ett tag å ja, typ det...
Nu ska vi bara laga god mat och mysa ikväll till idol... Sen blir det jobb imorrn igen med goa arbetskamrater både dag och natt...
Längtar till flytten nu.. dels för att få flytta och dels för att familjen kommer hit, saknar dom. Jag hoppas iaf att både bror och syster tar sig i kragen och följer med nu och hjälper sin gravida syster och bär ;)
För övrigt är jag sugen på ostbågar just nu!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :